هیات ریحانةالنبی(ص)-حرم امام رضاعلیه السلام

هیات ریحانةالنبی (ص)-حرم مطهر امام رضا علیه السلام.شبهای جمعه ساعت23:30 صحن غدیر -رواق غدیر

هیات ریحانةالنبی(ص)-حرم امام رضاعلیه السلام

هیات ریحانةالنبی (ص)-حرم مطهر امام رضا علیه السلام.شبهای جمعه ساعت23:30 صحن غدیر -رواق غدیر

السلام علی من بکت علیه ملائکةالسماء

آفریدند تو را تا که مسیحا باشی

همه چون خادم دربار و تو آقا باشی

آفریدند تو را از طبق گریه نور

تا که جانسوزترین واژه دنیا باشی

آفریدند تو را تا که فقط ناز کنی

همه مجنون تو باشند و تو لیلا باشی

کم بیارند به پیش کرمت اهل کرم

دیگران قطره ناچیز و تو دریا باشی

تو قتیل العبراتی نه که بر گریه ما

کشته چشم تر زینب کبرا باشی

بر سر نیزه نشستی و تلألؤ کردی

 مثل خورشیدی و زیباست که بالا باشی

خیزران خوردهترین قاری قرآن خدا

طشت زر دیده ترین حضرت یحیی باشی



خوانده شده توسط برادر جواد حسن زاده در تاریخ1390/07/21 در حرم مطهر هیات ریحانه النبی(ص)

نظرات 1 + ارسال نظر
colt 24 مهر 1390 ساعت 15:34 http://jahrom73.blogfa.com

shera ziaba va gerye dari hast vay hooosien mazloom
یا الله
بسم رب الشهدا
من یک وبلاگ ناقابلی دارم که توش چند کلام حرف خودم و دلم گفتم و یک پاسخگویی به سوالات شما دارم که بیشتر سوال ها در مورد آقا امام زمان عج و اسلام هست و الان هم یک پست جالب گذاشتم تشریف بیارین و منتی بزارین و بخونین و نظری هم اگه قابل بودیم بدین ممنون از لطف شما
یا علی
اللهم عجل لولیک الفرج صلوات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد